Yoğurtlu Deniz Fasülyesi Salatası

İyi akşamlar bu akşam deniz fasülyesi salatası yaptım yoğurtlu ..daha önce limon soslu salatasını yapmıştım deniz fasülyesinin paylaştığım sarımsak ve limon soslu tarifine bakmak isterseniz tıklayın 
Lezzetli ve hafif bir salata yapmak isterseniz malzemelerimiz ve tarifimiz aşağıda:)


Malzemeler:

1 bağ deniz fasülyesi
300gr yoğurt
2 diş sarımsak
isterseniz kuru nane ve pul biber
yarım çay bardağı zeytinyağı
deniz fasülyelerini haşlamak için 5 su bardağı su


YAPILIŞI:

Tencereye suyu ekleyip kaynamaya başlayınca yıkadığımız deniz fasülyelerini ekleyip yumuşayana kadar haşlıyoruz(15dk kadar) haşlanan deniz fasülyelerinin suyunu  süzüp bir kaseye alıyoruz ,ayrı bir yerde sarımsakları ezip yoğurtla karıştırıyoruz ,salataya önce zeytinyağını ekleyip karıştırıyoruz en son sarımsaklı yoğurdu da ekleyip servis ediyoruz ..isterseniz kuru nane ve kırmızı pul biber de ekleyebilirsiniz benim kızlar istemediği için ben kullanmadım ,afiyet olsun ..

Yorumlar

Popüler Yayınlar