Bağlanamayan İnternet Bağlantım ve Sizden Ayrı Kalmam....

Merhaba sayfa dostlarım,uzun bir aradan sonra tekrar blog sayfamdayım ve çok mutluyum...uzun ayrılığın sebebine gelince kısaca şöyle söyleyeyim;hiç bir şeyden çekmedim şu net bağlantılarından çektiğim kadar...yaklaşık bir yıldır abonesi olduğum netten sözleşmem bitince ayrıldım ve yeni bir servis sağlayıcıya müracaat ettim hattımın aktiflenmesini bekledim,bekledim bekledim ....bekleyişim 1 ay sürdü defalarca telefon görüşmelerim oldu,sonunda oldu ama bağlantıda kopukluklar oluyor...anladım ki ülkemde internet servis sağlayıcıların hepsi birbirinden kötü,herşeyi kendi tekellerine almışlar istedikleri gibi at koşturuyorlar....arada başkaca olan sorunları yazmıyorum bile ...inşallah yaşadıklarım son olur ve tekrar çok sevdiğim blog sayfamdan ve sizlerden bu kadar ayrı kalmam,elimde olmayan sebeplerle ayrı kalışımdan dolayı sizlerden özür diliyorum ve hepinizin geçmiş Kurban Bayramını kutluyorum,sevgiler....

Yorumlar

Popüler Yayınlar